Vrátenie školného
16. marca 2020 na základe rozhodnutie ministra školstva SR o zamedzení šírenia koronavírusu boli uzavreté všetky školy a školské zariadenia. Platné Všeobecne záväzné nariadenie mesta /VZN/ o určení výšky mesačného príspevku v školách a školských zariadeniach v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta s takouto situáciou nepočítalo, preto oddelenie školstva pripravilo na rokovanie mestského zastupiteľstva návrh nového VZN, podľa ktorého sa tieto poplatky neuhrádzajú, ak je prerušená dochádzka žiaka do školského zariadenia z dôvodu prerušenia prevádzky zariadenia zapríčineného zriaďovateľom alebo inými závažnými dôvodmi na viac ako 30 po sebe idúcich kalendárnych dní.
Výnimkou je ZUŠ, kde sa počas mimoriadnej situácie, súvisiacej so sírením ochorenia COVID 19, vyučovalo on-line a poplatky sa za toto obdobie znižujú na polovicu / VZN - článok 8 /.
Mestské zastupiteľstvo na svojom zasadnutí 14. mája 2020 schválilo tento návrh a umožňuje dospelým žiakom a zákonným zástupcom žiakov požiadať riaditeľa školy alebo školského zariadenia o vrátenie poplatkov za uvedené obdobie.
Žiadosť je potrebné doručiť riaditeľovi písomne do 30. 6. 2020 v žiadosti uveďte IBAN účtu na vrátenie preplatku.
Celé znenie VZN mesta Sabinov č. 4/2020 o určení výšky mesačného príspevku v školách a školských zariadeniach v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Sabinov nájdete na https://www.sabinov.sk/attachments/article/91/VZN_c_4-2020.pdf
V. Znancová
Zápis na plnenie povinnej školskej dochádzky
Vedenie MŠ žiada zákonných zástupcov detí, ktoré majú začať plniť povinnú školskú dochádzku v šk. roku 2020/2021 o informovaní MŠ ohľadom nástupu alebo odkladu nástupu na povinnú školskú dochádzku na t. č. 0948 207 993 - Mgr. Alena Adamová - riaditeľka MŠ
Zrušenie trvalých príkazov
Vedúca školskej jedálne žiada rodičov, aby pozastavili trvalé príkazy vo svojich bankových inštitúciach ohľadom stravného do odvolania.